Search
Close this search box.
آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات ویدیویی
  6. /
  7. آموزش پاک کردن آنلاین…
پخش ویدیو
آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر

پاک کردن آنلاین بک‌گراند

آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر موضوع این مقاله ما خواهد بود. گاهی اوقات نیاز به حذف سریع پس‌زمینه یک عکس داریم که به دلیل عدم‌ دسترسی به فتوشاپ یا نداشتن مهارت کافی در آن، درگیر چالش می‌شویم. علاوه بر این، حیطه کاری شما ممکن است طوری باشد که بسیار اندک نیاز به این کار پیدا می‌کنید و آشنایی با نر‌م‌افزار سنگین فتوشاپ، معقول به‌نظر نرسد.

اگر شما هم دچار چنین شرایطی هستید، این آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر مختص شماست. قصد داریم برای انجام فرآیند دورگیری و حذف پس‌زمینه یک عکس، دو سایت بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که در ادامه نحوه کار با هر یک، آموزش داده می‌شود.

حذف پس‌زمینه عکس در سایت Remove

آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر

روش کار با این سایت بسیار ساده است و شما به راحتی می‌­توانید عکس مورد نظرتان را در سایت آپلود کنید. پس از آپلود، سایت به شما حق انتخاب می‌­دهد که یا از پس‌زمینه‌های موجود در خود سایت استفاده کنید و یا پس‌زمینه مورد نظر خود را آپلود کنید. برای شروع فرآیند ویرایش، می‌­توانید از سوژه‌­های مختلفی استفاده کنید؛ این سایت در کسری از ثانیه آن‌ها را دورگیری کرده و تحویل شما می‌­دهد.

به لطف توانای عالی این سایت حتی در مواردی که اطراف عکس مورد نظر، شلوغ باشد نیز دورگیری به‌ خوبی انجام می‌شود. طبق ارزیابی انجام‌شده روی این سایت، نتایج مطلوبی حاصل شد که پیشنهاد می‌شود در صورت نیاز و برای صرفه‌جویی در زمان، از این سایت استفاده کنید.

علاوه بر این اگر از نتیجه کار راضی نبودید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ویرایش، به صورت دستی کم‌ و کاستی‌های موجود را برطرف کنید. بدین منظور دو حالت ERASE برای پاک کردن و RESTORE برای بازگرداندن در دسترس قرار دارد که با استفاده از آن‌ها، نتیجه دلخواه به‌دست می‌آید. در نهایت پس از آماده شدن فایل، به‌راحتی می‌­توانید آن را دانلود کنید که خروجی با کیفیت و تمیزی در اختیار قرار می‌دهد.

نکته آخر درباره این سایت و البته اغلب سایت‌های مشابه، در مورد ابعاد عکس خروجی است که در حالت رایگان تا ۰/۲۵ مگاپیکسل (۵۰۰ در ۵۰۰) ارائه می‌شود و عموماً استاندارد سایت‌­های فروشگاهی هم در همین حد است. ولی برای دسترسی به خروجی با ابعاد بزرگتر تا ۲۵ مگاپیکسل باید از گزینه Download HD استفاده کرد که البته شامل هزینه می‌شود. با توجه به این که هدفِ استفاده از چنین سایت‌هایی، رفع سریع نیازهای دم‌دستی با اولویت پایین است و نه یک کار بزرگ؛ بنابراین خروجی رایگان این سایت‌ها نیز اغلب قابل‌قبول است.

حذف پس‌زمینه عکس در سایت Retoucher

آموزش پاک کردن آنلاین بک‌گراند تصاویر

به طور کلی عملکرد این سایت نیز همانند سایت قبلی شامل انتخاب فایل، حذف خودکار پس‌زمینه، تعیین پس‌زمینه جدید، ویرایش دستی و گرفتن خروجی می‌شود. ولی این سایت علاوه بر قابلیت‌های ویرایشی گفته‌شده، دارای امکانات دیگری مانند افزودن متن، تغییر ابعاد و قالب‌های متنوع تصویری برای کاربردهای گوناگون است. قابلیت دیگر این سایت ارائه خروجی برای اپلیکیشن‌­های مختلف است، یعنی می­‌توان خروجی‌ای متناسب با یوتیوب، توییتر و یا حتی اینستاگرام دریافت کرد. اگر وب‌سایت فروشگاهی دارید، مجموعه فریا استفاده از این سایت را به شما پیشنهاد می­‌کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین سایت های دانلود عکس رایگان

کلام پایانی

به طور خلاصه در این مقاله به چگونگی استفاده از دو سایت مطرح Remove و Retoucher به منظور حذف پس‌زمینه عکس پرداختیم. در مجموع همان‌طور که مشخص است، سایت Retoucher از جهت امکانات، یک سر و گردن از رقیب خود بالاتر قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *