Search
Close this search box.
12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. اطلاعات کاربردی
  6. /
  7. 12 افزونه ضروری کروم…
12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب

12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب موضوع این مقاله ما خواهد بود. مرورگر گوگل کروم قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که با استفاده از افزونه‌های کاربردی می‌توان از این قابلیت‌ها استفاده کرد. افزونه‌های گوگل کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب بسیار ضروری هستند و باعث می‌شوند که بتوانند بخش‌های مختلف سایت را طراحی، تغییر و توسعه دهند.

افزونه‌های ضروری کروم علاوه بر اینکه کاربردی هستند، رایگان بوده و امکانات مختلفی را در اختیار طراحان و توسعه دهندگان وب قرار داده‌اند زیرا هر کدام از افزونه‌های کروم کاربرد‌های خاص خود را دارند. ما در این مقاله به معرفی و بررسی 12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

معرفی 12 افزونه ضروری کروم

12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب

1.     افزونه ضروری HTML Validator کروم

این افزونه کدهای HTML صفحات وب را بررسی و ارزیابی می‌کند و همه خطاهای موجود در صفحه HTML را نمایش می‌دهد. با استفاده از این افزونه می‌توان خطاهای موجود در صفحه را بررسی کرده و جزئیات خطاها را مشاهده نمود و اصلاح کرد.

2.     افزونه ضروری WHATFONT کروم

با استفاده از افزونه WHATFONT می‌توان اطلاعات انواع فونت را دریافت کنید. این افزونه به این گونه است که با کلیک بر روی فونت اطلاعات مختلفی مانند نوع فونت، ارتفاع و اندازه خط و سایر اطلاعات را نشان می‌دهد.

3.     افزونه ضروری COLORZILLA کروم

افزونه COLORZILLA اطلاعات دقیق رنگ سایت‌ها را در اختیار طراحان و توسعه دهندگان وب قرار می‌دهد تا در صورت علاقه بتوانند از آن رنگ استفاده کنند.

4.     افزونه ضروری WEB DEVELOPER کروم

افزونه WEB DEVEL OPER امکانات مختلفی مانند؛ نمای اجزای مخفی شده، غیر فعالسازی جاوااسکریپت، تست و آزمایش کدها و غیره را در اختیار طراحان وب قرار می‌دهد.

5.     افزونه ضروری CSS Dig کروم

پیدا کردن و گروه‌بندی فایل‌های استایل شیت با استفاده از افزونه CSS Dig امکان‌پذیر است و به طراحان سایت کمک می‌کند تا طراحی یک سایت را به صورت کلی آنالیز کنند.

6.     افزونه ضروری WordPress Style Editor کروم

با استفاده از افزونه WordPress Style Editor می‌توان استایل‌ قالب را در وردپرس تغییر داد که تغییرات صفحه نیز به صورت مستقیم قابل اعمال هستند.

7.     افزونه ضروری BUILTWITH TECHNOLOGY PROFILER کروم

تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی سایت با استفاده از این افزونه قابل مشاهده است. از جمله اطلاعاتی که این افزونه ارائه می‌دهد می‌توان به شبکه تولید محتوا، وب سرور، سیستم مدیریت محتوا و غیره اشاره کرد.

8.     افزونه ضروری STYLEBOT کروم

با استفاده از این افزونه می‌توان هر سایتی را سفارشی‌سازی کرد که این اقدام با تغییر سبک و چیدن عناصر ویرایشگر این افزونه صورت می‌گیرد.

9.     افزونه ضروری Window Resizer کروم

با استفاده از افزونه Window Resizer می‌توان اندازه و سایز پنجره مرورگرها را تغییر داد که به توسعه دهندگان و طراحان وب کمک می‌کند تا اندازه طرح بندی و وضوح سایت خود را ارزیابی کنند.

10.افزونه ضروری MagiCSS کروم

افزونه MagiCSS یک ویرایشگر زنده است که کدهای CSS را نمایش می‌دهد و قابلیت کوچک و زیبا کردن آن‌ها را نیز فراهم کرده است.

11.افزونه ضروری Visual Inspoector کروم

افزونه Visual Inspoector به طراحان و توسعه دهندگان وب امکان می‌دهد که بدون کد نویسی تغییراتی موقتی را در قسمت‌های مختلف سایت ایجاد کنند.

12.افزونه ضروری Githunt کروم

با استفاده از این افزونه می‌توان پروژه‌های منبع باز و جدید کروم را به زبان مورد نظر خود کشف کرد و در آن‌ها مشارکت نمود.

سوالات متداول

  1. افزونه‌های کروم چه کاربردی دارند؟

به صورت کلی این افزونه به طراحان و توسعه دهندگان وب کمک می‌کنند تا بخش‌های مختلف سایت را ساماندهی کنند.

  1. طراحان و توسعه دهندگان وب از افزونه‌های کروم چه استفاده‌‌ای می‌کنند؟

طراحان و توسعه دهندگان وب با استفاده از افزونه‌های کروم اقداماتی مانند طراحی، تغییر، اصلاح و توسعه سایت‌ها را انجام می‌دهند.

  1. مهم‌ترین افزونه‌های کروم کدام‌اند؟

همه افزونه‌های کروم کاربردی هستند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتنداز؛ افزونه Window Resize، STYLEBOT، COLORZILLA، WHATFONT و غیره.

نتیجه‌گیری

گوگل کروم قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که با استفاده از افزونه‌های ضروری کروم قابل استفاده هستند. افزونه‌های ضروری کروم این امکان را به طراحان و توسعه دهندگان وب می‌دهند که بتوانند طراحی، تغییر و توسعه بخش‌های مختلف سایت را انجام دهند. افزونه‌های ضروری کروم انواع مختلفی با کاربردهای متفاوت دارند که در این مقاله به 12 افزونه ضروری کروم برای طراحان و توسعه دهندگان وب پرداخته شد.

تیم طراحی سایت فریا آماده ارئه بهترین خدمات در زمینه طراحی انواع وب سایت برای هموطنان عزیز است. اگر نیازمند یک وبسایت حرفه ای هستید، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *