Search
Close this search box.
آموزش دانلود رایگان عکس از وکتور استوک vectorstock
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات ویدیویی
  6. /
  7. آموزش دانلود رایگان عکس…
پخش ویدیو
آموزش دانلود رایگان عکس از وکتور استوک vectorstock

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بخشی از آن در فضای مجازی تعریف می‌شود. در اصل دنیای وب به بخشی تبدیل شده‌اند که از طریق آنها می‌توانیم هویت خود را به میلیون‌ها آدم در سرتاسر کره زمین معرفی نماییم. اما فعالیت در فضای مجازی هم قاعده‌ها و قوانین خاص خود را دارد و یکی از این قاعده‌ها این است که اهمیت تصاویر در دنیای وب بیشتر کلماتی است که آنها را می‌نویسیم. بکار بردن تصاویر جذاب و دیدنی تأثیر بسزایی در کاربرپسند بودن سایت و شبکه اجتماعی شما خواهد داشت. این ویدیو درباره آموزش دانلود رایگان عکس از وکتور استوک vectorstock بوده. توصیه می‌کنیم آن را تا آخر مشاهده نمایید و این مطالب را هم برای تسلط کامل‌تر مطالعه نمایید.

چرا دانلود تصاویر از سایت vectorstock

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از سایت وکتور استوک تصاویر مورد نظر خود را دانلود نماییم. با سرچ ساده در گوگل و کلیک بر بخش تصاویر به‌راحتی عکس موردنظر خود را پیدا خواهیم کرد. در جواب باید گفت که تصاویر موجود در بخش Image گوگل گاهی توسط هزاران سایت مورداستفاده قرار گرفته‌اند. اگر دارای یک سایت فروشگاهی باشید استفاده از این تصاویر هیچ تأثیر مثبتی بر سئو و بالا آمدن سایت شما نخواهند داشت.

بنابراین، شما به تصاویر یونیک نیاز دارید که توسط هیچ‌کسی مورداستفاده قرار نگرفته باشند. در چنین شرایطی این تصاویر اعتبار خاصی به پیج یا وب‌سایت شما خواهند داد. بنابراین باید نحوه دانلود تصاویر از چنین وب‌سایت‌هایی را به‌خوبی یاد بگیرید. چرا که حتماً روزی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

آموزش نحوه دانلود رایگان عکس از سایت وکتور استوک vectorstock

در این بخش نحوه دانلود رایگان تصاویر از سایت وکتور استوک را به شما یاد خواهیم داد. برای این کار ابتدا باید وارد سایت vectorstock شده و تصویر موردنظر خود را در بخش جستجوی سایت سرچ نمایید. بعد از اینکه تصوی مورد نظر خود را پیدا کردید، در قدم بعدی باید وارد سایت دیگری بنام BeatSnoop شده و مطابق توضیحاتی که در ویدیو به شما دادیم، آدرس URL تصویر را در بخش جستجوی مرورگر کامل کپی کرده و در سایت بیت اسنوپ در بخش مورد نظر وارد کرده و گزینه دانلود را بزنید.

در مرحله بعدی تصویر موردنظر بدون هیچ‌گونه تبلیغی برای شما به نمایش درمی‌آید. می‌توانید با کلیک راست بر روی آن و زدن گزینه Save Image as تصویر را ذخیره نمایید. یا در بالای تصویر موردنظر بر روی بخش 500 پیکسل و یا 1000 پیکسل کلیک کرده و بر اساس آن به دانلود عکس موردنظر بپردازید.

البته تمامی توضیحات در ویدیو هم کامل شرح داده شده. با یک‌بار مشاهده آن نحوه انجام این کار را به طور کامل یاد خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام به‌صورت آنلاین

کلام پایانی

در این ویدیو به آموزش دانلود رایگان عکس از وکتور استوک vectorstock پرداختیم. تصاویر این سایت در موارد زیادی به درد شما خواهند خورد. ازآنجایی‌که کمتر سایتی قبلاً از این تصاویر استفاده کرده است، می‌توانند موارد بسیار عالی برای استفاده در طراحی سایت و تصاویر مورداستفاده در پیج شما باشند.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این ویدیو برای شما مفید بوده باشند. تیم طراحی سایت فریا دز زمینه طرحی سایت و پشتیبانی آن به بهترین شکل ممکن در کنار شماست. لطفاً نظرات و پیشنهادها خود را در مورد این ویدیو با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *