Search
Close this search box.
آیکون های سه بعدی رایگان
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات ویدیویی
  6. /
  7. آیکون های سه بعدی…
پخش ویدیو
آیکون های سه بعدی رایگان

آیکون‌های سه‌بعدی رایگان

 

اگر به دنبال دانلود آیکون یا المان‌های سه‌بعدی هستید و جذابیت و زیبا بودن کار برای شما مهم است، این مقاله مخصوص شماست. برای دانلود آیجکت های سه بعدی منابع مختلفی وجود دارد؛ ما در فریا 4 مورد از بهترین منابع را برای شما آورده­ایم که می­‌توانید با مراجعه به آن­ها، جلوه­‌های خاص و جذابی را در وبسایت خود ایجاد نمایید.

دانلود آیکون سه بعدی از shapefest.com

سایت اولی که قرار است آن را بررسی کنیم shapefest.com است؛ در این سایت شما آیتم‌­ها و آبجکت­‌های بسیار متنوعی را خواهید دید که بسیاری از آن­ها به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. شما می­‌توانید ضمن مشاهده محصولات جذاب این سایت، موارد دلخواه خود را دانلود کرده و از آن­ها در سایت خود استفاده نمایید. اگر طراح سایت هستید به شما توصیه می­‌کنیم که با استفاده از این آبجکت­‌ها، سایت زیبایی را به مشتریان خود تحویل دهید تا همواره زیبایی سایت امضای کار شما باشد. رنگ بندی و طرح­‌های بسیار شیک و زیبا، از جمله شاخصه­‌های محصولات این سایت است که توجه­‌ها را به خود جلب می­‌کند.

اگر وارد این سایت شدید، حتما از آیکون های سوشال مدیا بازدید کنید؛ زیبایی و ظرافت در طراحی آن­ها بسیار مشهود است. این بخش دارای مدل­های بسیار متنوعی است؛ برای مثال شما می­توانید چند طرح جالب و جذاب از آیکون اینستاگرام، فیسبوک و یا توییتر را در این سایت مشاهده نمایید. این سایت برای حفظ کیفیت محصولات خود به شما این امکان را می­دهد تا بتوانید تمامی طرح­ها را در سایز خیلی بزرگ دانلود کنید. آیکون های shapefest.com برای طراحی سایت، بسیار کارآمد و جذاب هستند.

دانلود آیکون سه بعدی از craftwork.design

می­رسیم به دومین منبع؛ این سایت نیز برای دانلود آیکون های سه بعدی توصیه می­شود. قابل توجه است که شما در این سایت بیشتر آبجکت های کوچک را مشاهده می­کنید. بسیاری از محصولات موجود در این سایت پولی هستند؛ اما هنوز موارد رایگان نیز در دسترس می­باشند. شما در این سایت می­توانید تمپلیت های مختلفی از چیدمان را مشاهده کرده و از آن­ها برای طراحی­های منحصر به فردِ خود الگو برداری کنید.

بسیاری از آیکون های سه بعدی با تنوع طرح و رنگ بالا در این سایت به صورت رایگان قابل دانلود هستند. شما می­توانید این آیکون­ها را در سایت خود استفاده کرده و جلوه­های متفاوت و خاصی را خلق کنید.

دانلود آیکون سه بعدی از handz.design

این سایت همانطور که از اسمش پیداست، یک دست منعطف را به شما می­دهد. لینک برنامه مربوط به این سایت در صفحه اصلی قرار دارد. با کمک این برنامه می­توانید یک دست انیمیشنی را به هر شکلی که قابل نمایش باشد تبدیل کنید و از آن برای تبلیغات در سایت و یا موارد مشابه استفاده نمایید. قابلیت­های جالب این برنامه موجب می­شود تا فرم­های خاص و متنوعی را برای هَند خود ایجاد کنید؛ شما حتی می­توانید آستین لباس او را طراحی کرده و آن را دقیقاً مطابق با فرم مورد نظر خود به تصویر بکشید.

در این سایت علاوه بر دست، یکسری آواتارها و آیکون های آماده 3D نیز قرار دارد که با کمی گشت و گذار در سایت قابل دسترس خواهند بود. کاراکترهای جالب این سایت و فرم های جذابی که می­توان به هَند داد موجب می­شود تا به شما توصیه کنیم که حتماً از سایت handz.design دیدن کنید.

دانلود آیکون سه بعدی از icons8.com

در کنار تمامی امکانات این سایت، قابلیتی که توجه ما را به خود جلب کرد، آیکون های سه بعدی موجود در icons8.com بود. این سبک آیکون ها شخصیت منحصر به فردی داشته و دارای عمق هستند. اما آیا واقعا می­توانیم از این سایت آیکون سه بعدی باکیفیت دانلود کنیم؟ پاسخ منفی است؛ آیکون های این سایت شبیه به محصولات 3D است و نمی­توان از آن­ها انتظار یک پدیده خاص داشت. کمی ریز نگری و رنگ آمیزی و عمق گذاری طراحان این سایت موجب شده تا شکل شمایل جدیدی به آیکون های دو بعدی بدهند و محصولات ملموس­تر و قابل استفاده­تری را طراحی کنند.

طرح های نقاشی شده یونیک نیز یکی دیگر از محصولات این سایت است که در کنار طرح های متریال ارائه می‌­شوند. این محصولات می­‌توانند کمک خوبی به طراحان سه بعدی باشد. پیشنهاد می‌­کنیم که حتماً از این سایت دیدن کرده و موارد دلخواه خود را در بخش سرچ، جستجو نمایید.

4 منبع برای دانلود آیکون های سایت را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم و مزایا و معایب آن­ها را زیر ذره بین بردیم. شما می­‌توانید با مراجعه به این منابع، یک سایت مناسب برای دانلود آیکون های دلخواهتان پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *