Search
Close this search box.
آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام به‌صورت آنلاین
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات ویدیویی
  6. /
  7. آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام…
پخش ویدیو
آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام به‌صورت آنلاین

امروزه شبکه‌های اجتماعی یکی از پرطرف‌دارترین اپلیکیشن‌هایی هستند که همه‌روزه گاهی تا ساعت‌ها وقت خود را در آن سپری می‌کنیم. عده‌ای در این شبکه‌های اجتماعی صرفاً تولید محتوا انجام می‌دهند، برخی از افراد به تولید محتواهای طنز در این شبکه ها مشغولند و برخی هم خدمات خود را از طریق این شبکه‌ها به فروش می‌رسانند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا و کشور ماست که متأسفانه اخیراً فیلتر شده است. گاهی ما به محتواها یا عکس‌هایی در این شبکه برمی‌خوریم که دوست داریم آنها را دانلود کنیم. اما نمی‌دانیم چطور این کار را انجام دهیم. در این ویدیو ما به شما آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام به‌صورت آنلاین را یاد خواهیم داد.

اهمیت شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام در ایران هم طرف‌داران زیادی دارد. اگر بلاگر باشید و یا دارای هنر و استعداد خاصی باشید می‌توانید در آمد خوبی از این برنامه کسب کنید. کسب درآمدهای میلیاردی هم از این برنامه دور از انتظار نیست. به شرطی که بتوانید محتوای جذابی در این شبکه تولید کنید. اگر دوست دارید از عکس‌ها و یا محتواهای سایر پیج‌های اینستاگرام هم در تولید محتوای خود استفاده کنید، حتماً می‌دانید که نمی‌توانید آنها را مستقیماً دانلود کنید.

ازآنجایی‌که این شبکه اجتماعی شما را با کل دنیا مرتبط می‌کند، بنابراین بهترین راه‌ نشان‌دادن محصولات و توانایی‌های خودتان به دیگران در سراسر کشور به شمار می‌رود. حتماً این را هم می‌دانید که امروزه حتماً نیاز نیست تا در یک‌بخشی از شهر مغازه‌ای داشته باشید تا بتوانید به فروش محصولاتتان بپردازید. فروش از طریق فضای مجازی هم گاهی چندبرابر به شما سود خواهد رساند.

آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام

اگر ویدیو را مشاهده کنید به طور کامل نحوه دانلود فایل‌های اینستاگرام را توضیح داده‌ایم. برای این کار تنها کاری که باید بکنید این است که وارد سایت IGDL شوید و لینک فایل موردنظر خود را در آن وارد نمایید. در مرحله بعدی گزینه Fetch را بزنید و فایل شما را در آن بخش نشان خواهد داد. می‌توانید بر روی گزینه Download کلیک کرده و آن را دانلود نمایید.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کاهش حجم فایل های پی دی اف

کلام پایانی

در این ویدیو سعی کردیم به آموزش دانلود فایل‌های اینستاگرام به‌صورت آنلاین از طریق سایت IGDL بپردازیم. گاهی برای همه ما این مورد ضروری به نظر می‌رسد که بتوانیم محتوایی را از اینستاگرام دانلود نماییم. اما به‌صورت معمولی توانایی دانلود فایل‌ها را از این شبکه نداریم. این سایتی که در این ویدیو معرفی کردیم به‌راحتی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

تیم طراحی سایت فریا در کنار شماست و اگر نیاز به سایتی دارید که خود و کسب‌وکارتان را به همه نشان دهد، می‌توانیم در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه آن را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *