Search
Close this search box.
آموزش تبدیل عکس به نقاشی به‌صورت آنلاین
  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات ویدیویی
  6. /
  7. آموزش تبدیل عکس به…
پخش ویدیو
آموزش تبدیل عکس به نقاشی به‌صورت آنلاین

آموزش تبدیل عکس به نقاشی به‌صورت آنلاین را در این ویدیو یاد خواهید گرفت. تبدیل عکس به نقاشی، ایدۀ جذاب و فراگیری در میان کاربران فضای مجازی است. با این حال خلق این جلوه‌ها به صورت مطلوب، اغلب با نرم‌افزارهای سنگینی مانند فتوشاپ امکان‌پذیر است. در این مقاله قصد داریم سایتی را معرفی کنیم که از طریق آن می‌توانید به صورت آنلاین و خیلی سریع، عکس‌های خود را با جلوه‌های متنوع به نقاشی تبدیل کنید.

نحوه تبدیل عکس به نقاشی به‌صورت آنلاین

برای این منظور وارد سایت fotor شوید و با وارد کردن عکس خود به فضای ویرایش به‌راحتی جلوه‌های دلخواه را انتخاب کرده و منتظر اعمال آن بر روی عکس شوید. این وب‌سایت بستر مناسبی برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد که از بخش Features می‌توانید به تمامی این ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید.

www.fotor.com/features/goart.html

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به شما آموزش تبدیل عکس به نقاشی به‌صورت آنلاین را آموزش دهیم. همان‌طور که می‌دانید انجام کارهای هنری با تصاویر می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر پروژه‌ها و محتواهایی که به مخاطبین خود ارائه می‌دهید، داشته باشد. یکی از این راه‌ها این است که بتوانید برخی از عکس‌های هنری مقالات و بخش‌های سایتتان را به حالت نقاشی در آورید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این ویدیو برای شما مفید باشند. تیم طراحی سایت فریا آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی و پشتیبانی سایت به شما هم‌وطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *