تمامی کسب و کارهای آنلاین برای دستیابی به نتایج بهتر و فروش بالاتر، نیاز به پشتیبانی دارند حال اینکه برخی از مجموعه های پشتیبانی برخی از خدمات را در قالب پشتیبانی سایت رایگان ارائه میدهند تا بتوانند از این طریق عملکرد مجموعه را بیش از پیش خدمت عزیزان به نمایش گزاشته و اطمینان خاطر را افزایش دهند، بدین منظور، بهرهگیری از خدمات پشتیبانی شرکتهای حرفهای، بیش از پیش اهمیت مییابد. در این میان، برخی از این خدمات به صورت رایگان ارائه میشوند. با سایت فریا همراه باشید تا شما را با انواع پشتیبانی سایت رایگان و ابزارهای لازم برای آن، همچنین نکات مهم در ارائه پشتیبانی آشنا سازیم.
انواع پشتیبانی سایت رایگان
پشتیبانی سایت رایگان در زمینه بهبود عملکرد وب سایت و سئو، اهمیت زیادی مییابد. بیشک در طی مسیر بهبود عملکرد وضعیت وب سایتهای وردپرسی و دستیابی به رتبه برتر در گوگل، با سوالاتی رو به رو خواهید شد که برای پاسخ به آن، نیاز به ایجاد ارتباط با تیم حرفه ای خواهید داشت. در این صورت، با پشتیبانی رایگان میتوانید تمامی سوالات خود را در این زمینه مطرح کرده و به پاسخی برای آن دست یابید.
در پشتیبانی فنی سایت وردپرسی، در صورت وجود هرگونه خطا و اشکال در عملکرد وب سایت، تمامی راه حلها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرند. همچنین هرگونه مشاوره در خصوص پشتیبانی فنی را نیز میتوان از دیگر خدمات رایگان دانست که در اختیار مشتری و کارفرما قرار می گیرد. درنتیجه میتوان گفت، پاسخ به سوالات فنی و محتوایی به صورت رایگان و از طریق مشاوره یکی از خدمات رایگان پشتیبانی سایتهای وردپرسی شناخته میشود. در این میان، مشاوره پشتیبانی آموزشی نیز از دیگر خدمات رایگانی است که میتواند بسیاری از مشکلات شما در زمینه وب سایتهای وردپرسی را رفع کند.
ابزارهای پشتیبانی رایگان
شما میتوانید از طریق ابزارهای مختلف مانند سیستم تیکتینگ و یا چت آنلاین نسبت به دریافت مشاوره رایگان اقدام کنید. بیشک با سیستم چت تلگرام آشنایی لازم را دارید. سیستمی که در آن میتوانید به راحتی مشکل فنی، محتوایی و آموزشی خود را مطرح کرده و به صورت آنلاین پاسخی برای آن دریافت کنید. اما مهم ترین سوالی که در این بخش پیش می آید این است که سیستم تیکتینگ چیست و چگونه میتوان از آن برای دریافت مشاوره رایگان استفاده کرد.
سیستم تیکتینگ یکی از روش های آنلاین برای دریافت مشاوره و یا بیان مشکل در وب سایت های وردپرسی است. بدین صورت که مشکل شما به صورت خودکار به یک تیکت تبدیل شده و به صورت ساده با استفاده از نرم افزار به دست پشتیبان میرسد. پشتیبان آن را براساس فوریت، اولویت بندی کرده و پاسخگو خواهد بود. جالب است بدانید که تاریخچه تیکتهای شما به صورت رایگان در این نرم افزار ثبت میگردد تا در صورت نیاز بتوانید آن را مشاهده کنید.
بدین ترتیب با این ابزارهای کاربردی میتوانید خدمات پشتیبانی سایت رایگان را دریافت کنید.
نکات مهم ارائه پشتیبانی سایت رایگان
در هنگام دریافت پشتیبانی سایت رایگان به برخی از نکات مهم توجه کنید. فراموش نکنید که برای دریافت پاسخ سریع باید صبور باشید و در ساعات معین نسبت به دریافت پاسخ اقدام کنید. از سوی دیگر، توجه داشته باشید که پشتیبانی سایت رایگان زمانی کارامد خواهد بود که آن را به یک تیم حرفه ای و متخصص بسپارید. پشتیبان به تمامی بخشهای سایت شما دسترسی داشته و از این طریق میتواند به خوبی شما را در حل مشکلات فنی، محتوایی و آموزشی سایت کمک کند.
بروزرسانی مداوم و رسیدگی به وب سایتهای وردپرسی نیازمند صبر و پشتکار است. از آنجایی که عملکرد عالی وب سایت میتواند به شما در افزایش میزان فروش و ارائه خدمات، همچنین کسب رضایت و اعتماد مشتریها موثر باشد، رسیدگی منظم و بهره گیری از خدمات تیم حرفه ای پشتیبان اهمیت می یابد. بهتر است، برای دریافت مشاوره از سیستم تیکتینگ استفاده کنید که تاریخچه سوالات پرسیده شده و جواب آن را نیز در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.
خدمات پشتیبانی سایت
پکیج پشتیبانی سایت خدمات مختلفی را شامل میشود. شما میتوانید پس از دریافت مشاوره رایگان از طریق روشهای مذکور، نسبت به دریافت خدمات زیر اقدام کنید و از نتیجه فوق العاده آن، شگفت زده شوید. از جمله این خدمات میتوان به گزینههای زیر اشاره کرد:
- بروزرسانی مداوم وب سایت
- بروزرسانی افزونهها و قالب
- بک آپ گیری منظم و متداوم از وب سایت
- تولید محتوا
- رفع مشکلات فنی و محتوایی وب سایت
- افزایش امنیت وب سایت و جلوگیری از ورود هکرها
- استفاده و نصب افزونههای مختلف
- تغییراتی در ظاهر قالب سایت
- انجام سئوی سایت
- دسترسی به رتبه برتر در گوگل
- خدمات بهبود سرعت سایت
- خدمات بهبود امنیت سایت
سخن پایانی
تمامی وب سایتهای وردپرسی برای عملکرد بهتر نیاز به پشتیبانی دارند تا بتوان از این طریق، تمامی مشکلات آموزشی، فنی و محتوایی آن را رفع کرد. برخی از این مشکلات تنها با یک مشاوره رایگان رفع میگردند. شما میتوانید با استفاده از ابزارهایی مانند چت آنلاین و سیستم تیکتینگ، مشکل خود را مطرح کرده و از تیم حرفه ای شرکت مورد نظر خود، پاسخ لازم را دریافت کنید. وب سایت فریا در این مقاله سعی کرده است شما را با نحوه دریافت پشتیبانی سایت رایگان برای رفع مشکلات و باگ ها آشنا سازد.
در نظر داشته باشید در تیم فریا خدمات بررسی و مشاوره خطاهای سایت برای همه عزیزان رایگان خواهد بود.